PPC specialista
Hledáme specialistu, který se postará zejména o PPC našich klientů. PPC pro tebe nebude jen klikání v nástrojích.
Hledáme kolegu/yni, který bude mluvit do celkových marketingových výsledků naší práce se specializací na PPC a to po technické i marketingové stránce a vlastně i po stránce selského rozumu a intuice. Hledáme kolegu/yni, kterého názor bude mít váhu a dopad na celkové marketingové a obchodní výsledky našich klientů. Co to bude znamenat:
- Analýza a vyhodnocení PPC kampaní
- Návrh a realizace výkonnostní strategie kampaní
- Tvorba a správa kampaní pro leadové i e-commerce klienty
- Vyhodnocování úspěšnosti kampaní na základě webové analytiky a klientských dat
- Spolupráce s ostatními odděleními
- Průběžná implementace novinek do klientských kampaní
- Účast (interní či s klienty) na dalším posouvání výkonu, neboť jsme si vědomi toho, že tvou práci ovlivní i rozhodování dalších lidí a my chceme abys měl možnost vést diskusi a mohl dosahovat výsledků bez neodborných cizích rozhodnutí
Co požadujeme?
- Perfektní znalost prostředí Google Ads, Sklik, Facebook Ads
- Povědomí o emailingu a vyhledávačích obecně
- Orientaci v GA4, GTM a logické čtení v datech
- Marketingové myšlení
- Chuť se učit a zefektivňovat procesy
- Zkušenosti v marketingu obecně
- Vizuální cit pro odřízení designéra
- Cit pro jazyk a gramatiku
- Angličtinu - na úrovni čtení a příležitostné emailové agendy
- Osobní drive a zápal pro dosahování a posouvání výsledků
Co nabízíme
- Spolupráci na plný úvazek (min 80%) - preferujeme spolupráci na IČO, ale nebráníme se jakékoli formě
- Kanceláře v samém centru Prahy - Myslíkova ulice
- Kvalitní zázemí zaběhlé agentury
- Sympatický kolektiv a po zapracování možnost částečného homeoffice
- Odpovídající platové podmínky (40 000 Kč - 55 000 Kč) a další benefity po zaběhnutí
- Příspěvky na networkingové akce, školení a další zlepšováky kariéry
- Notebook a firemní tarif pro neomezené volání
- Vyváženou firemní kulturu (mladý kolektiv, moderní řízení ale tradiční přístup k businessu a práci)
Ale stejně... Je to o sympatiích a dalších detailech, že? A proto se rádi poznáme osobně. Pokud jsme vás také zaujali, budeme rádi za vaši reakci.