Influencer marketing

Influencer marketing
Spolupráce.
Povědomí. Zacílení

Kdo by jej neznal. Influencer marketing je pravděpodobně nejmódnější forma marketingu vůbec. A my se mu pečlivě věnujeme již od roku 2014. 

Proč investovat do influencer marketingu

- Influencer marketing je prakticky formou novodobého PR.
- Je flexibilní, realizovatelný od menších rozpočtů po kampaně s masovým zásahem
- Správnou volbou influencerů docílí značka jasného positioningu a proniknutí do dané komunity
- Reklama formou influenceringu je důvěryhodnější a zpravidla lépe přijímána oproti všem dalším médiím (síla WOM)

Proč jít do influencer marketingu s námi? 

- Byli jsme jednou z prvních agentur, která se influencer marketingu věnuje od roku 2014
- Disponujeme databází stovek influencerů s osobní zkušeností
- Známe hodnotu výstupů
- Víme na co si dát pozor a jak by měla skvělá influencer kampaň fungovat
- Díky zaběhlým procesům jsme efektivní co do času i cen za výstupy

Influencer vs. ambasador?

Jako influencery obecně označujeme profily se kterými spolupracujeme jednorázově či na kratší dobu.
Pokud spolupracujeme s daným profilem dlouhodobě, pravidelně a dotýká li se profil i dalších firemních aktivit (focení, účast na eventech, vystupování v médiích,...) hovoříme o ambasadorech (doporučujeme). 

Instagrameři vs. youtubeři vs. tiktokeři?

Je rodzdíl v tom, jaké platformy influenceři využívají? Za nás rozhodně ano. Časy se mění a zasáh s nimi. V době 2014 byl instagram pouze doplněk k facebookovým profilům. Nyní je instagram základnou influencer marketingu a do popředí vstupují platformy jako TikTok. Za opomenutí určitě nestojí YouTube, ani klasické blogy. Existují segmenty, kde je YouTube zcela zásadní. Stejně tak je to u platformy TikToku, kde už nějakou dobu neplatí, že je jen pro nejmenší cílovou skupinu.

Na co se zaměřujeme
u influencer spoluprací?

1

Skvělá znalost značky

Základem naší práce u influencer marketingu je skvělá znalost značky (v případě, že je nedostaneme zadané se zaměřujeme na definici konceptu značky, stanovení cílové skupiny, positioning, USP, tonalita)

2

Pečlivý výběr influencerů

Dalším krokem je pečlivá práce na databázi potencionálních influencerů, zhodnocení kvality jejich profilu a úroveň/vhodnost obsahu

3

Dobrý poměr cena vs. výkon

Oslovení influencerů, získání nabídek, porovnání a volba dle koeficientů ceny/počet followerů, ceny/reakce a dalších subjektivních hodnocení

Poptejte nás

Poptávka

Rádi probereme jak můžeme kreativně nebo technicky posunout vaší online prezentaci. Spojíme se s vámi co nejdříve od přijetí poptávky.

Kontaktujte nás


Adresa kanceláří

Beneficio Media, s.r.o.
Myslíkova 12
120 00 Praha 2

Získejte nezávaznou cenovou nabídku nebo konzultaci

+420 777 338 288