
Influencer marketingSpolupráce.
Povědomí. Zacílení
Povědomí. Zacílení
Kdo by jej neznal. Influencer marketing je pravděpodobně nejmódnější forma marketingu vůbec. A my se mu pečlivě věnujeme již od roku 2014.
Proč investovat do influencer marketingu
- Influencer marketing je prakticky formou novodobého PR.
- Je flexibilní, realizovatelný od menších rozpočtů po kampaně s masovým zásahem
- Správnou volbou influencerů docílí značka jasného positioningu a proniknutí do dané komunity
- Reklama formou influenceringu je důvěryhodnější a zpravidla lépe přijímána oproti všem dalším médiím (síla WOM)
Proč jít do influencer marketingu s námi?
- Byli jsme jednou z prvních agentur, která se influencer marketingu věnuje od roku 2014
- Disponujeme databází stovek influencerů s osobní zkušeností
- Známe hodnotu výstupů
- Víme na co si dát pozor a jak by měla skvělá influencer kampaň fungovat
- Díky zaběhlým procesům jsme efektivní co do času i cen za výstupy
Influencer vs. ambasador?
Jako influencery obecně označujeme profily se kterými spolupracujeme jednorázově či na kratší dobu.
Pokud spolupracujeme s daným profilem dlouhodobě, pravidelně a dotýká li se profil i dalších firemních aktivit (focení, účast na eventech, vystupování v médiích,...) hovoříme o ambasadorech (doporučujeme).
Instagrameři vs. youtubeři vs. tiktokeři?
Je rodzdíl v tom, jaké platformy influenceři využívají? Za nás rozhodně ano. Časy se mění a zasáh s nimi. V době 2014 byl instagram pouze doplněk k facebookovým profilům. Nyní je instagram základnou influencer marketingu a do popředí vstupují platformy jako TikTok. Za opomenutí určitě nestojí YouTube, ani klasické blogy. Existují segmenty, kde je YouTube zcela zásadní. Stejně tak je to u platformy TikToku, kde už nějakou dobu neplatí, že je jen pro nejmenší cílovou skupinu.