Případová studie: Ústav práva a právní vědy

Ústav práva a právní vědy, o.p.s. je česká právní a manažerská instituce zaměřená na poskytování profesního vzdělávání v rámci vzdělávacích programů v oblasti managementu (MBA, DBA, BBA) a v oblasti práva (LLM., LL.D., LL.B.)

Představení projektu

Ústav práva a právní vědy, o.p.s. je česká právní a manažerská instituce zaměřená na poskytování profesního vzdělávání v rámci vzdělávacích programů v oblasti managementu (MBA, DBA, BBA) a v oblasti práva (LLM., LL.D., LL.B.).

Náš cíl

Zrevidovat stávající kampaně, navrhnout řešení k jejich optimalizaci a stanovit novou komunikační strategii pro budoucí měsíce. 

kampane.jpg

Důležitou součástí strategie byly optimalizační kroky vedoucí k snížení nákladů na kampaně a zvýšení výnosnosti.

Strategie

S klientem jsme připravili hlavní rysy nové komunikace, klíčové studijní obory a cílovou skupinu pro oslovení. A na to navázanou marketingovou komunikaci. 

Kampaně

Online kampaně jsme zaměřili na výkon a podporu brandu, k čemuž jsme použily různé kanály od Google Ads až po Youtube.

Pracujeme s daty ze všech online kanálů

Pro maximalizaci výkonu jsme detailně zanalyzovali a zpracovali data z předešlých let a použili je pro nastavení nových kampaní.

Zároveň jsme s klientem řešili přínos a výsledky historických dat pro další nastavení a maximalizaci efektivity v nových kampaních.

priklady_kampani.jpg

Použité nástroje

Pro vyhodnocení kampaní i jejich provoz používáme moderní nástroje:

  • Google Analytics
  • Hotjar
  • Google Ads
  • YouTube
  • Facebook Ads
  • Sklik

Jak jsme si vedli?

Celou kampaň hodnotíme hodně pozitivně. Klientovi jsme nejen ušetřili peníze, ale přinesli jsme také více přihlášek. Tím jsme splnili nejen stanovené cíle, ale také nastartovali fungující strategii pro další komunikaci značky.

procenta.jpg


Start kampaně a její průběh

Začátkem spolupráce jsme s klientem probrali veškeré detaily jeho podnikání a zároveň udělali analýzu stávajících účtů. 

Z úvodní schůzky jsme připravili návrh nového řešení a plán na další kroky na období následujících měsíců.

Po odsouhlasení návrhů jsme začali pracovat na realizaci výkonnostních kampaní, kde jsme s klientem konzultovali každý krok postupně a více mu představovali, co vše budeme tvořit a za jakým účelem.

V průběhu kampaně jsme byli společně v intenzivním kontaktu a pravidelně si reportovali výsledky a návrhy k zlepšení.

Po prvních měsících už se strategie upravovala tak, abychom postupně snižovali celkovou cenu a zároveň udrželi stejný počet konverzí.

graf_mkt.jpg

Společně s obchodním oddělením klienta jsme dále sledovali vývoj přihlášek a trendy oborů, které si zákazníci volí nejčastěji, abychom ještě více optimalizovali konverzní cestu zákazníka

Také data, která jsme měli, dostávala tímto jiný rozměr, protože jsme s klientem řešili i businessové pozadí celé akce a návratnost,  a také reálné přínosy pro konečnou konverzi.

Chcete marketingově podpořit i vaši firmu?

Získejte nezávaznou konzultaci k Vašemu projektu, službě nebo internetovému obchodu a zlepšete své výsledky v online reklamě a propagaci.

Ozvěte se nám [email protected] / +420 721 352 621.

Vít Kašpar

Je spoluzakladatelem agentury. V oblasti webdesignu se pohybuje více než 14 let. Zkušenosti sbíral jako HTML kodér, UI designér i PHP programátor na malých i nadnárodních projektech. Aktuálně se věnuje UX designu a návrhům řešení pro naše klienty.

Další články