Nová vizuální podoba

Lázně Bechyně

jedny z nejstarších lázní v čechách

Do lázní jezdí lidé kvůli nejrůznějším zdravotním problémům a za odpočinkem. Protože se tak děje už stovky let, je toto odvětví potřeba

rozvíjet a inovovat

Naším cílem

bylo aktualizovat vizuální podobu lázní, díky tomu oslovit mladší klientelu a poskytnout jí maximální množství informací moderním způsobem.

Spolupráce začala vytvořením nových webových stránek a postupně vznikala zcela nová kompletní

vizuální identita.

S ČÍM JSME LÁZNÍM POMOHLI?

Redesign loga

Nejprve jsme nahradili desítky let starý logotyp, který byl napříč lázeňskými domy použit nejednotně. Součástí návrhu logotypu byla i definice jeho použití.

Lázně Bechyně

barvy
& fonty

V rámci kompletního grafického manuálu bylo mimo jiné i určení konkrétních barev a fontů, tak aby veškerá komunikace lázní vycházela z uceleného dokumentu vizuální identity.

Lázně Bechyně
Lázně Bechyně

návrh
tiskovin

Následoval návrh a výroba tiskových dokumentů a reklamních materiálů pro každodenní užití sjednocující vizuální styl napříč celou komunikací jihočeských lázní.

  • hlavičkový papír
  • jídelní lístky
  • parkovací karty
  • Potisk aut
  • vizitky
  • rollup
  • letáky
  • desky
Lázně Bechyně Lázně Bechyně

nový web

Hlavním pilířem nové identity lázní bylo vytvoření moderních webových stránek, které budou přívětivější pro mladší klienty a zároveň budou stále přehledné pro ty stávající.

Webové stránky poskytují klientům informace o lázeňské péči, dávají řadu typů, jak využít volný čas a popisují historii jedněch z nejstarších českých lázní.

subpage

Lázně Bechyně

homepage

Lázně Bechyně

Mobile

Lázně Bechyně

online marketing

Pro větší podporu nové podoby lázní a rozšíření i mezi mladší samopláteckou cílovou skupinu jsme nastavili online kampaně ve vyhledávačích, které pravidelně přivádějí nové návštěvníky.

Nový facebookový profil slouží ke zveřejňování aktuálního dění v lázních, ale úspěšně ji využíváme i pro náborové inzeráty při hledání nových zaměstnanců lázní.

Lázně Bechyně Lázně Bechyně Lázně Bechyně Lázně Bechyně

Za rok 2018CO TO
PŘINESLO?

  • více než60 tis.

    nových návštěvníků webu

  • více než4:45 min.

    průměrná doba na stránce

  • více než5 stránek

    na jednu relaci

  • Q1 2019

    obsazení plné kapacity lázní

  • zvýšení

    samopláteckých pobytů

  • sníženío 70%

    telefonních dotazů na recepci lázní