Pracovní Proces

Na základě skutečných dat a společných workshopů, včetně přítomnosti u vývoje vašeho produktu či služby, vám na začátku pomůžeme vybudovat komplexní firemní strategii a identitu vaší značky v následujícím procesu:

nezávazná poptávka

1

Analýza trhu

Detailně zmapujeme trh a odvětví, ve kterém se vaše značka nachází. To je důležitý základ, který nám slouží pro všechny následující kroky.

Segmentace oboru

Určíme segmenty vašeho oboru a specifikujeme konkrétní segment, ve kterém by měla vaše firma působit. Včetně přiřazení přímé konkurence.

2
3

Cílová skupina

Definujeme vaši cílovou skupinu a popíšeme jednotlivé persony. K nim doplníme potencionální spouštěč k nákupu a další důležité parametry.

Firemní strategie

Sanovíme kompletní definici značky a konkurenčních výhod. Výstupem bude hlavní dokument pro veškerou budoucí komunikaci značky uvnitř i navenek.

4
5

Vizuální identita

Už víme, kdo jsme a jakým tónem mluvíme, takže jsme dle toho schopni sjednotit vizuální podobu a to včetně loga a základního grafického manuálu.

Komunikační strategie

Dále nastavíme komunikační strategii a kampaňový ekosystém jednotlivých kanálů spolu s nastavením měřitelných dlouhodobých cílů.

6
7

Příprava podkladů

V kabátu nové strategie a prémiové vizuální identity připravíme odpovídající marketingové materiály včetně úpravy či vývoje vašeho webu.

Marketingové kampaně

Dosavadní kroky jsou základ pro dlouhodobé budování značky a nadále vám budeme partnerem pro veškerou marketingovou komunikaci vaší značky.

8
Beneficio

Kolik stojí budování značky?

Zdarma od nás získejte PDF prezentaci ohledně budování značek. Včetně orientačního ceníku.

podpora
konzultace
vzhled
prodejny

plnohodnotný full-servicepartner

Nastavení Strategie

Základní nastavení značky a její strategie je velmi důležitý základ pro následnou dlouhodobou komunikaci.

Budování značky je však kontinuální proces, který zahrnuje různé kategorie.

Od úplného začátku stojíme u vzniku a vývoje ojedinělé značky volnočasového prádla ELKA UNDER & LOUNGE a snažíme se
ji neustále posouvat dál.

Aktuálně fungujeme na 3 trzích Evropy a máme dvojnásobný meziroční nárůst obratu.

Jakub Kofroň / ELKA UNDER & LOUNGE

Case studyElka

Zobrazit
Zobrazit více